Sunday, April 27, 2008

Tentang Kita

'Mencari kAmi, menjadi kAmi'...actually ni petikan ayat aku amek dari citer series kAmI. Layan gak la citer nih..bagi aku citer ni best. Jalan citer dia aku suke. Sebab dia tunjuk how certain things happened dari different point of view. Kadang2 kita tengok seseorang tu jadi nakal sebab memang perangai dia dari kecik camtu...tapi things happen differently. Dia jadi nakal upanye sebab abang dia meninggal. Tak sangka gak la aku. Upanya selama ni aku just tengok seseorang dari pandangan luar je. and from now on i must change my way of viewing sumthing. To be positive...and Optimist..hehehe

Aku rasa aku dah suke lagu2 underground. Thankz to her, i listen to these lagu underground everyday kot. MeetUncleHussain, bittersweet, Couple, nitrus...etc. Who's her? i can just say she's my friend kot. aku tak rasa dia akan baca post aku ni...so to whoever she might be, thankz for inspiring my music life. ^^

BTW, still waiting for kAMi Episod 9...anyone have it?.. :)

current series di layan --> kAmI
Current songs --> MUH

2 comments:

Farhan Iqbal said...

Thankz to her?

wow...
wow...

^^v

Coolster said...

haha..
just my fren maa... no big deal :)