Saturday, October 18, 2008

Baru ku tahu...

Betulla apa aku rasa selama ni...memang betul apa aku post bawah ni...hebat gak upanye sixth sense aku..aku menulis benda yang akan aku tahu 5 hari sebelum bende tu berlaku...huhu...

Dunno what to say...kenapa aku kerap tahu benda yang akan berlaku? Contohnye cam time aku nak pegi intern dulu...aku mimpi yang aku akan sampai satu tempat yang penoh ngan scaffolding jambatan...upa-upanye kat miri pemandangan tu sebijik aku nampak dalam mimpi...

banyak lagi benda yang aku dapat gambaran sebelum bende tu berlaku...mungkin kebetulan...mungkin jugak petunjuk... sebab to be honest, setiap keputusan yang aku buat memang aku mintak Allah beri ilham...sebab aku tau aku tak mampu melihat masa depan...

Wutever la... i still hv so many works to do...hope the works can erased the bad things...

No comments: