Monday, September 22, 2008

Pupus

Arini aku dapat satu berita tak best...xde vacancy kat shell untuk post civil engineer yang aku nak mintak..huhu..agak sedey gak ar tapi xpe...aku percaya mungkin ada tempat laen yang lebey baek untuk aku...sebab kalo aku keje shell kat miri pon, tak sama ngan yang aku target nak keje kat sabah...so takde la down sangat pon..bese je :)

skrg tengah time mintak kerje paling kritikal...aku harap dapat stat keje januari tahun depan..bole lepak2 dulu sebulan tu...takde la terus stat keje lepas abes je final exam...

seminggu dua ni agak tak stabil je aku ni...kejap epi..kjap cam takde mood...ntah apa apa la...maybe pressure kot ngan fyp..poster presentation lagi...sigh

pape pon...aku da nak grad...da nak masuk alam kebebasan dan alam yang mana aku perlu fikir tentang masa depan aku 30 tahun akan datang...banyak bende nak fikir ni...kerja, duet, kawen, isteri, business...yadda yadda..

Ramadhan kali ni cuma satu je doa aku... semoga segala impian aku akan tercapai... aku banyak impian...dan aku sangat berharap akan tercapai gak nanti...amin  :)

next post nanti adalah post yang aku nantikan...pengalaman aku 4 tahun di utp...nantikan...hehe


No comments: