Sunday, June 29, 2008

Dedicated to all guys :P

Dulu time aku intern hosmet aku yang lom kawen suh aku kasi sket poems jiwang nak ngorat awek...ni aku kasi sket...special untuk korang ^^<

Standing alone on the stage,
I can hear applause greeting me....

The whisper inside me,
Will it be the same...

So many times i have failed,
How long i have waited,
I kept telling myself to hold on.

When i hear the applause,
I deeply understand,
Your heart is here with me.

When i hear the applause,
I deeply understand,
This song is for you and me.


^^<

2 comments:

Farhan Iqbal said...

mmg mat jiwang...
x pat dinafikan...
sifu, mintak tlg...
ko mmg xde tujuan nk jd mat jiwang...
tp ko tetiba je jd...
go with the flow eh?

muahahaha...
and ouh, setiap trademark ko ko pakai, aku charge 2k cam biasa...
time kasih...

^^v

Anonymous said...

haha..
tu poem ntah kat mana aku ternampak ar...
aku jiwang? erk...mesti berjangkit ngan ko nih...aiyo...haha

tenkiu ar trademark tu...asyik tiru ko je...haha